شوهر سابق گوگوش" شهره معتاد به تریاک، مشروب و روابط جنسی"

خانم شهره و کثافت کاریهایش در ترکیه ......

شهره در مصاحبه اش با امیر قاسمی میگفت زیباییهای که یک زن دارد چه اشکالی دارد دیگران هم لذت ببرند از زیباییهایش

واگر من شهرام برادرم نبود لخت روی صحنه میرفتم  ...این حرف تمام گفته های قربانی را ثابت میکند

در زمان طاغوت خیلی از هنرمندان ایران ایدلشان گوگوش بود .


و هر کار و هر شکل و شمایلی که از خود ارائه میداد بقیه هم همان کار را انجام میدادند .


موشو کوتاه میکرد همه کوتاه میکردند هر آهنگی میخواند بر وزن اون آهنگ

اهنگ اجرا میکردند و .....

از آن جمله میتوان شهره صولتی را نام برد .


از همان آغاز کار خوانندگی درست عین گوگوش خودش را درست میکرد و بر روی صحنه می آمد .


کم کم کار به جائی رسید که با شوهر گوگوش هم رابطه بر قرار میکردند تا بلکه محمود قربانی او را هم مثل گوگوش به شهرت برساند.

اگر گوگوش آهنگ من آمده ام را میخواند ....

شهره آهنگ اومدی را بر همان وزن میخواند

خلاصه فقط و فقط تقلید...


اما غافل از این بودند که هنر در خون آدمی باید باشد . شکلشان را عین گوگوش درست میکردند صدای گوگوش چی ؟؟؟

مردم صدای گوگوش را دوست داشتند نه ظاهرش را ...


محمود قربانی آن زمان وقتی رابطه اش با شهره قطع شد در روزنامه ی جوانان به افشاگری از شهره برخاست .


و با تیتر درشت در روزنامه نوشته بودند :که من نمیتوانم شما را عین گوگوش کنم .


هنر و استعداد گوگوش خدادادی است من فقط یک کاباره دار هستم و در کاباره ام همسرم برنامه اجرا میکند .



تمامی خوانندگان به هر شکلی میخواستند که عین گوگوش باشند و علتش را محمود قربانی شوهر گوگوش میدانستند


خودشان را به آب و آتش میزدند تا یکی از آنها معشوقه ی محمود قربانی باشند .چرا؟؟؟که محبوب بشوند ...


محبوبیت به چه قیمتی ؟؟؟


زمان به سرعت گذشت ...انقلابی در ایران رخ داد و تمامی این به ظاهر هنرمندان خانه نشین شدند .

خیلی از آنها هم پناهنده به کشورهای گوناگون شدند .

خلاصه یک جور دربه دری

و آرزوهایشان همه و همه نقش بر آب شد .

چون انقلابی که مردم کرده بودند دیگر اینگونه هنر را قبول نداشت .

هنری که با فساد یکی بود .

تا این که اونور آبها محمود قربانی پرده از رازهای زندگیش بر داشت و به افشاگری پرداخت  .

فیلم ویدیویی این مسئله در تمامی وب ها هست میتوانید تماشا کنید

او در یک ویدیو خیلی با صراحت حرف زد و شهره صولتی را محکوم کرد


هسر سابق گوگوش، مجری شبکه mtc، در برنامه خود به نقش هنرمندان لس آنجلس نشین از جمله شهره صولتی پرداخت.


وی در ادامه اشاره کرد که چند سال پیش به دلیل کشف تریاک از شهره صولتی در دبی، ایشان دیپورت می کنند و پس از آن، این خواننده لس آنجلسی در ترکیه مشغول به آنچه که او " کثافت کاری " نامید، مشغول است.


قربانی ادامه داد" آنجا ( ترکیه ) تو دیسگوها، روی صحنه، قبل از کنسرت، دخترها رژه می روند؛


آخه تو چرا آبروی هنر مملکت رو می بری؟ چرا خانم فروشی می کنی؟"

تو میتوانستی از راه راست بری جلو مثل بقیه ها ....

او ادامه داد مثل جنیفر لوپز ها از توی فشن از تو  فروش نوار ویدئو میتوانستی در امد داشته باشی نه این که خانم فروشی کنی ...به قولی خانم رییس ...فکر میکنی کی هستی تو ؟...خجالت نمیکشی ؟ تو ابروی هنر و خانواده را بردی ....من درست یادمه روزی که وارد لوس انجلس شدم از سانفرانسیسکورفتم دفتر مجله مانوک  خدابخشیان شهرام صولتی آن جا بود داشتیم ماچو بوسه میکردیم و حال و احوال میکردیم شهرام شب پره میرسه آقا تخت میزنه تو گوش شهرام ....شهرام میخوره زمین تا بیادبلند شود من جلوی شهرام را بگیریم که چی بود چی نبود شهرام شب پره را رد میکنند از اون جا ...چی بوده شهره این دو تا را به جان  هم انداخته بود شهره شخصیتش اینه چرا ؟ اونقدر مواد میزنه اونقدر کثافت کاری میکنه که حالیش نیست ....

ما نمیفهمیم تو در چه شرایطی زندگی میکنی ؟/ چرا رفتی بغل مرز ؟ جوانان ما را از راه به در میکنی ....و کمک به تلویزیونی بکنی که تو را اسپانسرت بشی ..تو اه در بساط نداری اسپانسر کدام برنامه بشی

فکر میکنی از کثافت کاریات خبر نداریم ؟ من خودم شخصا اومدم با تو تو خونت قرارداد بستم ده هزار دلار بهت دادم .. دیدم یک نفر مرد از اتاق خوابت رفت به روت نیاوردم ...

تو یک بعد از نصف شب برای برنامه اومدی که مردم رفته بودند

شهرام با یک ارگ برنامه اجرا کرد این قدر های بودی که نمیتوانستی رو پات وای بسی

فردا شبش میخواستی مدیر ما را بکشی رو خودت ...

تو همچین ادم کثیفی هستی شهره ....

حیف  هنر     .....

تو هنر را به کثافت کشیدی

حیف دستای من که تو را کمک کردم به این جا رسوندمت ....

چرا بقیه این کارارا نمیکنند ؟


او نیز در پایان نیز از دائم الخمر بودن شهره و لغو کنسرت هایش به دلیل همین موضوع و به روابط گسترده جنسی اشاره می کند.


بله حالا بعد از دبی نوبت ترکیه است  . و خانم شهره طبق گفته ی محمود قربانی به فضاحت کشیده  هنر را



باید اقدامات لازم در مورد این مسئله انجام شود تا دوباره قضیه ی دبی تکرار نشود .

و این ملت بیچاره ی ایران قضیه دبی برایشان تکرار نشود