اانرژی درمانی واقعا وجود دارد و یکی از راههای درمان است

عضویت در گروه


... ) محمد <b>علی</b> <b>اکبری</b> آلبوم دستهای شفا بخش

انرژی درمانی

انرژی درمانی یکی از روشهای درمان است .


خیلی ها این روش را باور ندارند و میگویند کلاه برداری است . من از راه دور انرژی دریافت کردن را امتحان نکردم


اما از نزدیک چرا .....و نتیجه گرفتم واقعا میگم نتیجه گرفتم


من یک مدت بود که افسردگی سراغم اومده بود و خیلی ناراحت بودم منزوی شده بودم و عصبی تا این که


یک روز دوستم گفت چرا نمیری انرژِ ی درمانی ؟؟؟


پرسیدم


انرژی درمانی ؟این دیگه چیه ؟ خلاصه از او اصرار از من انکار .....


خلاصه رفتم خیلی شلوغ بود مردم آمده بودند برای انرژی گرفتن


من انرژی دست جمعی را قبول نداشتم به هر ترتیبی بود خودم را به دکتر رساندم و جریان را گفتم او هم مرا پذیرفت که مداوا کند


دو تا سه ثانیه انرژی درمانی کرد و باورم نمیشد   همان لحظه متوجه تغییراتی در خودم شدم


جا داره همین جا از آقای استاد علی اکبری تشکر کنم و بگم واقعا انرژی درمانی وجود دارد و معجزه میکند البته به طور انفرادی نه دسته جمعی

امیدوارم بتوانم یک بار دیگر استاد را ببینم و از او تشکر کنم .

من این مسئله را باور دارم چرا که در بدترین شرایط روحی قرار گرفته بودم

وانرژی درمانی مرا خوب خوب کرد . به خدا قسم نه دگتر علی اکبری فامیل من و نه نسبتی با من داره من هم یک بیمار بودم که از این مسئله شفا پیدا کردم .

فقط هدفم از گفتن این مسئله اینه که انرژی درمانی جواب میدهد . البته نا گفته نماند که خیلی ها از این راه کلاه برداریهائی کردند و خود همین علی اکبری هم یک مدت سر زبانها بود که کلاه برداری کرده است

اما انرژی درمانی که خود شخص تکی برود و انرژی بگیرد جواب میدهد اما این که هزاران نفر بایستند تا انرژی بگیرند این کلاه برداریست