تتلو :

 

 

عطار میگوید:

گفتند داروی درد دل چیست ؟

گفت از مردمان دور بودن

===========================

حرف تتلو:

هر جور مینویسم سوءتفاهم میشه

مردم ما قبل از این که متن را بخوانند فش میدهند و قضاوت میکنند .

یا دیوانه ام خواندند یا بهم گفتند تو دستمالی یا گفتند تو وصلی یا شیطان پرست خواندند مرا ....

من اصلا نگفتم

من از کسی بهترم

گفت کدوم کیو قبول داری ؟

گفتم من خودمو قبول دارم

الانم شما باز بگی

باز به نظر من بین کسانی که اسم میبری...

با فاصله خودمو قبول دارم.

من چیزی که تو خوانندگی دقت کردم دیدم

صدا صدای خودم بوده

 

من تمام شعرام مال خودم بوده

تمام ملودیام مال خودم بوده

======

 

شما هم بیایید بزنید

مردمم بیایند فش بدند

هیچی دیگه

ما باید بریم بمیریم

شانس من اینه

تتو خوبه

من بدم

خوانندگی خوبه

من بدم

پس فردا اگه روناندو هم بشم

رونالدو خوبه من بدم

----------

کسی که در آن شعر بگه نابغه است .تتلو در آن شهر میگه

ازش چی ساختید ؟ کی مقصره ؟ کیا مقصرند ؟ کمی فکر کنید ببینید کسی که در ایران آنگونه شعر میخوانند راجب جانبازان شهیدان کسی که میره رو ناو نیروی دریائی که هیچ کس نتوانست بره انرژی هسته ای را  به اون زیبائی اجرا کرد .....

حالا چی ازش ساختید ؟ من طرفدارش نیستم ولی از حق نباید گذشت با او خیلی بد کردید . اون حتی یک پاسپورت نداره

بابا دیوانش کردید روانی شده  نکنید این کار را به خود بیایید . ولش کنید

===========

دو جمله از عطار :

گفتند داروی درد دل چیس

گفت از مردمان دور بودن

===========

تتلو :

متولد :شهریور 1366 شاعر و آهنگساز

از سال 62 فعالیت هنریش را آغاز کرد .

سبک رپ -پاپ -جاز -هیپاپ

==========